Veelgestelde vragen over reparatie
van mobiele telefoons

Als je vragen hebt over garanties, wat er mis is met je apparaat of hoe de WavePhone-reparatieservices werken, dan is dit gedeelte iets voor jou! WavePhone heeft een lijst samengesteld met onze meest gestelde vragen over reparatie van mobiele telefoons en onze diensten. Vind hieronder antwoorden op onze veelgestelde vragen!

Bij WP repareren we dagelijks mobiele telefoons. Bovendien kan elke locatie allerlei elektronische reparaties uitvoeren, waaronder laptops, tablets en spelsystemen. Wij zijn gespecialiseerd in:

  • iPhone reparatie
  • iPad reparatie
  • Samsung phone reparatie
  • Samsung tablet reparatie
  • Huawei phone reparatie
  • Xiaomi reparatie
  • OnePlus reparatie
  • HTC reparatie
  • PC & Laptop reparatie
  • Blackberry-reparatie
& zo veel meer!

De schatting van de reparatieprijs omvat zowel vervangende onderdelen als arbeidsloon.

De WavePhone-garantiegarantie dekt defecten in de onderdelen die we installeren, evenals de arbeid die met de reparatie gepaard gaat. De garantie dekt geen problemen die worden veroorzaakt door fysieke of vloeibare schade.

Van oudere apparaten is bekend dat ze langzamer gaan werken als een recente software-update is geïnstalleerd, omdat de hardware van de telefoon niet is uitgerust om de nieuwe functies van het besturingssysteem te ondersteunen.

Nadat u uw apparaat uit de vloeistof heeft gehaald, droogt u de buitenkant van de telefoon en zorgt u ervoor dat u geen knoppen indrukt. Verwijder indien mogelijk de batterij om de kans op kortsluiting te verkleinen.

Breng uw vloeibare beschadigde artikel naar WavePhone en wij nemen het vanaf daar graag over!

Omdat elke reparatie die we uitvoeren anders is, wordt de betaling gedaan nadat we je apparaat hebben gerepareerd. No Cure, No Pay is van toepassing.

Ja! Als u een back-up wilt maken van gegevens die op uw apparaat zijn opgeslagen, bent u hier aan het juiste adres! Onze technici bieden services voor gegevensback-up, gegevensherstel en gegevensoverdracht om ervoor te zorgen dat u niets kwijtraakt

De typische batterij van een mobiele telefoon begint na 400 oplaadcycli te verslechteren. De gemiddelde gebruiker bereikt dit punt na 1-2 jaar regelmatig gebruik.

Wanneer uw artikel beschadigd raakt, vervalt uw garantie. Wij geven u 12 maanden garantie.

Meestal zijn alle reparaties binnen een uur uitgevoerd. Als u op zoek bent naar een schermvervanger, en u wilt dat wij uw toestel ophalen, dan komen wij direct naar uw adres om het toestel op te halen. Dat betekent dat we supersnelle reparatieservices bieden.

Als je telefoon niet helemaal oplaadt, controleer dan of de poort los zit of vuil is. Als het los of vuil is, heeft u waarschijnlijk een vervanging van de oplaadpoort nodig. Als een aux-kabel stevig kan worden aangesloten, is er waarschijnlijk een batterijprobleem.